נחירות: הרגל? פתרון טבעי לנחירות – נשימה בריאה® שיטת בוטייקו

נחירות: הרגל? פתרון טבעי לנחירות – נשימה בריאה® שיטת בוטייקו

נחירות הן נושא להרבה בדיחות, אנשים אוהבים לצחוק על נחירות.
כשבודקים קצת לעומק מסתבר שהבדיחות בדרך כלל הן על חשבון הנוחר, הוא מושם ללעג, מה שבעצם רק מגביר את התסכול שנלווה לתופעה המטרידה הזו, ההתכחשות והבושה גוברות, וזה מרחיק מלחפש פתרון, וחבל.
גם בסרטים ובסרטונים מצויירים, נחירות מהוות בסיס לבדיחות, קריקטורות, סיטואציה מגוחכת, ועוד.
נוצר סטריאוטיפ של נחירות, שאיש אינו רוצה

mad-snoring-caricature

נחירות הן לא סתם הרגל רע

כיוון שנראה שהן מופיעות משום מקום, נדמה שזה פשוט הרגל רע, אבל נחירות הן לא סתם, הן לא הרגל, ובוודאי שאינן נעשות בכוונה רעה. כך שבעצם המצב הוא שהנוחר 'מואשם' ללא סיבה.

נשים? גברים?
רבים סובלים מהתופעה, נהוג ל'קבל' נחירות של גברים, ונחירות של נשים הן נושא עוד יותר מביך, מבייש ומודחק.
בפועל נהוג לחשוב שאכן יותר גברים נוחרים בהשוואה לנשים. אבל כשמשווים את העוצמה הדציבלית של הנחירות – הנשים נוחרות היטב….
אמנם בהשוואה ובהכללה אצל נשים מעברי האוויר צרים יותר, אבל קוטר מעברי האוויר הוא רק אחד הגורמים, ולא בהכרח הקובע, שתורמים לנחירות.
תופעה ידועה בהקשר זה, היא שנשים שלא נחרו מעולם – נוחרות בחודשי ההיריון האחרונים.

'נחירות אקראיות' לעומת  'נחירות קבועות'
נחירות אקראיות יכולות להופיע, למשל, כשמצוננים: אדם שבדרך כלל אינו נוחר, כאשר הוא מצונן עשויות להיות נחירות. אלו נחירות אקראיות, כי כאשר ההצטננות תעבור – צפוי שגם הנחירות יעברו.
לעומתן, מי שנוחר באופן קבוע, מידי לילה במשך תקופה, נחירות קבועות כאלה לא נעלמות מעצמן, הן נשארות עד שיקרה אחד משני דברים:
– התופעה תחמיר, ובמקום רק נחירות יופיעו הפסקות נשימה בשינה עם נחירות חזקות במיוחד [לקריאה נוספת >>]
– האדם יטפל בנחירות שלו

'פתרונות' זמניים…
אז מה אנשים עושים כשהם מתעוררים בלילה לצלילי הנחירות?
הנה אוסף שהגיע מלקוחותי… כולם בעצם מעירים, למשל:
– מושכים בכרית או בשמיכה של הנוחר
– נועצים מרפק
– גורמים לו להסתובב לצד השני
– שמעתי על דרכים נוספות, שנהוגות בעיקר במילואים, לא אעלה אותן כאן….
אבל כל אלה אינם פתרונות! אלה דרכים לשבש עוד יותר את השינה, כי גם אם זה עוזר לרגע, מהר מאוד הנחירות חוזרות.

פתרון קבוע – טיפול טבעי בנחירות

זה מה שאני מציעה: הסדרה הדרגתית של הנשימה בשינה: הנשימה צריכה להיות שקטה ורגוע, כזו שלא מושקע בה מאמץ או כוח, כפי שהייתה לפני שהופיעו הנחירות. נשימה שצורכת מינימום אנרגיה, כך שישנים היטב, שינה טובה ומרעננת, וקמים מלאי אנרגיה בבוקר.

מה עושים?
– משתתפים בסדנת נשימה בריאה® שיטת פרופסור בוטייקו;
– לומדים תרגול נשימתי ספציפי לשיטה;
– מתרגלים יום יום, פעמיים ביום, עד שמתקבלת רגיעה קבועה של הנשימה בשינה.

 

בטח יש לכם עוד שאלות, דברו איתי ב- 052-5925318 צרו קשר >>

נחירות,הפסקת נחירות,טיפול טבעי בנחירות,להפסיק לנחור,נחירות בלילה,נחרה,נחירה,לנחור,נוחר,נוחרת,נשימה,פחמן דו חמצני,חמצן,נשיפה,שאיפה,לנשום נכון,איך לנשום,לנשום חופשי,לנשום דרך האף,קשה לנשום נשימה נכונה,נשימה בריאה,בוטייקו,בוטיקו,אף סתום בלילה,מה עושים נגד נחירות,אמצעים להפסקת נחירות,הפסקות נשימה בשינה,סיפאפ,CPAP,התקן דנטלי,סד דנטלי,לילה,לנשום רגוע,שינה עריבה,נשימה טובה,אף פתוח,אף נוזל,אסטמה,הפסקות נשימה בשינה,מניעת נחירות,דום נשימה בשינה,נשימה חופשית,לנשום טוב,אף סתום,אף נוזל,קוצר נשימה,קשה לנשום,קושי לנשום,סיפפ,נשימה בלילה,תמט נשימתי,תרגילי נשימה,הדרכה לנשימה,טיפול טבעי,פתרון טבעי,הסדרה טבעית של הנשימה,אורנה נשימה,נשימה טבעית,שינה טובה,טיפים להפסיק לנחור,

 

=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.