נחירות, הפסקות נשימה בשינה, אפליקציות והפתרון הטבעי: נשימה בריאה® שיטת בוטייקו עם אורנה אדריאנסן

אפליקציות לאיתור עצמי של נחירות והפסקות נשימה בשינה.
והפתרון הטבעי: נשימה בריאה® שיטת בוטייקו עם אורנה אדריאנסן 

רוצים לבדוק את הנשימה בשינה? יש דרך, מבלי לצאת מהבית.
בדקו, לימדו, ואם עדיין לא פניתם לקבל עזרה – כדאי.

איך בודקים לבד?
מורידים אפליקציה שמקליטה את הנשימה בזמן השינה ומתעדת את אירועי הנשימה בשינה.

איזה אפליקציות יש?
הנה כמה אפשרויות נכונות ליום העלאת המאמר הזה.
אפליקציות נוספות ומשתנות חדשות לבקרים, חלקן הופכות מ'חינמיות' ל'בתשלום', שווה לבדוק.

"SnoreLab"   להורדה כאן >>

הפסקת נחירות,טיפול טבעי בנחירות,פתרון טבעי לנחירות,להפסיק לנחור,נחירות בלילה,איך מפסיקים לנחור,נשימה נכונה,נשימה בריאה,נשימה טובה בלילה,מה לעשות נגד נחירות,אמצעים להפסקת נחירות,אף סתום בלילה,קשה לנשום בלילה,לנשום רגוע,נשימה בלילה,אף פתוח,אף סתום,בוטיקו,נשימה חופשית,לנשום דרך האף,ניתוח אף,ניתוח מחיצת אף,סיפאפ,CPAP,מעבדת שינה,תרגילי נשימה,קשיי נשימה,הפסקות נשימה בשינה,דום נשימה בשינה,דום שינה,טיפים להפסיק לנחור,תרגילי נשימה,מעבדת שינה,בלי ניתוח,

 

"Snoring Analyzer"  להורדה כאן >>

הפסקת נחירות,טיפול טבעי בנחירות,פתרון טבעי לנחירות,להפסיק לנחור,נחירות בלילה,איך מפסיקים לנחור,נשימה נכונה,נשימה בריאה,נשימה טובה בלילה,מה לעשות נגד נחירות,אמצעים להפסקת נחירות,אף סתום בלילה,קשה לנשום בלילה,לנשום רגוע,נשימה בלילה,אף פתוח,אף סתום,בוטיקו,נשימה חופשית,לנשום דרך האף,ניתוח אף,ניתוח מחיצת אף,סיפאפ,CPAP,מעבדת שינה,תרגילי נשימה,קשיי נשימה,הפסקות נשימה בשינה,דום נשימה בשינה,דום שינה,טיפים להפסיק לנחור,תרגילי נשימה,מעבדת שינה,בלי ניתוח,

 

"Sleep as Android"   להורדה כאן >>

app-sleep-as-android

 

רוב האנשים נדהמים לשמוע את הנשימה שלהם בשינה, כשהם מגלים מה בעצם עובר עליהם בשינה,
בשעות שצריכות להיות רגועות ביותר:
– יש קשיי נשימה
– הנשימה קולנית
– נחירות חזקות
– הפסקות נשימה בשינה: אין נשימה
– וכשחוזרים לנשום – הנחירה עצומה
כלומר, במקום לישון בשקט, הם עובדים קשה רק כדי להמשיך את פעולת החיים הבסיסית ביותר – את הנשימה.
לא פלא שרבים כל כך עייפים בבוקר, הם בעצם לא ישנו.

השאלה מה עושים?
הרפואה מציעה להשתמש במכשיר CPAP חשמלי, שדוחף לגרון אוויר בעוצמה.
מתוך הנחה שנחירות נוצרות כי נתיבי-האוויר בגרון – צרים מידי.
ה-CPAP דוחף אוויר בכוח שפותח את מעברי האוויר.
אבל –
מסתבר שקשה להתרגל לישון עם CPAP; חייבים חשמל (בלתי אפשרי כשישנים באוהל בטיול בטבע); כשנוסעים לחו"ל חייבים לקחת את ה-CPAP כמטען יד; למשתמשי CPAP מתפתחות בעיות סינוסים; הסיפאפ מקבע את השיבוש הנשימתי, מרגע שבכל זאת מתרגלים – אי אפשר לישון בלעדיו, ואלה רק חלק מהקשיים.

אפשר לישון עם פלטות לשיניים: הפלטה התחתונה מזיזה קדימה את הלסת התחתונה, שתי הפלטות נתפסות זו בזו כך שהלסתות נשארות כך בשינה. מתוך אותה הנחה – שיש נחירות בגלל שנתיבי האוויר בגרון צרים מידי.
גם הפתרון הזה אינו מתאים לכל אחד, תלוי במצב הגולגולת, הלסתות, השיניים ועוד.

בסדנאות נשימה בריאה® בהנחייתי – תגיעו לפתרון שונה לחלוטין:

בתרגול נשימה הנשימה שלכם תשתנה: עוצמת הנשימה שלכם בשינה תירגע.
כשעוצמת הנשימה יורדת מתקבלת נשימה רגועה =>
פחות מערבולות של זרמי אוויר בגרון =>
פחות רטט של הרקמות בגרון (הן רפויות כשאנחנו ישנים) =>
פחות נחירות.

כשהנשימה בשינה שקטה נוצר פחות עומס במעברי האוויר בגרון =>
עוצמת יניקת האוויר יורדת =>
נמנעת משיכה של הרקמות פנימה ('תמט') =>
נמנעת חסימה פיזית של מעברי האוויר =>
הפסקות הנשימה פוחתות, וכאשר השיפור הנשימתי קבוע – אין יותר הפסקות נשימה.
הנשימה בשינה הופכת לחלקה, סדירה, רגועה, מתונה, שקטה,
בדיוק כפי שהיא צריכה להיות כשהבריאות תקינה.

רוצים לשמוע עוד?

מעוניינים להסדיר את הנשימה שלכם בשינה, באופן טבעי?

דברו איתי 0525925318  או שילחו מייל >>

נחירות,הפסקת נחירות,טיפול טבעי בנחירות,להפסיק לנחור,נחירות בלילה,נחרה,נחירה,לנחור,נוחר,נוחרת,נשימה,פחמן דו חמצני,חמצן,נשיפה,שאיפה,לנשום נכון,איך לנשום,לנשום חופשי,לנשום דרך האף,קשה לנשום נשימה נכונה,נשימה בריאה,בוטייקו,בוטיקו,אף סתום בלילה,מה עושים נגד נחירות,אמצעים להפסקת נחירות,הפסקות נשימה בשינה,סיפאפ,CPAP,התקן דנטלי,סד דנטלי,לילה,לנשום רגוע,שינה עריבה,נשימה טובה,אף פתוח,אף נוזל,אסטמה,הפסקות נשימה בשינה,מניעת נחירות,דום נשימה בשינה,נשימה חופשית,לנשום טוב,אף סתום,אף נוזל,קוצר נשימה,קשה לנשום,קושי לנשום,סיפפ,נשימה בלילה,תמט נשימתי,תרגילי נשימה,הדרכה לנשימה,טיפול טבעי,פתרון טבעי,הסדרה טבעית של הנשימה,אורנה נשימה,נשימה טבעית,שינה טובה,טיפים להפסיק לנחור,

 

 

=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.