כמעט בכל בית יש נחירות, נחירות אצל מפורסמים, צ'רצ'יל, מסי, תום קרוז, נפוליאון
קצת על נחירות של מפורסמים:

ווינסטון צ’רצי’ל ידוע בגדולתו המדינית וגם בנחירות שלו >>
למרות שהיה כבד-משקל, שתה ועישן סיגרים – הגיע לגיל 90.

גרובר קליבלנד שקל כ-140 ק”ג, והיה ידוע כנשיא השני במשקלו (ווליאם הווארד טאפט כ-150 ק”ג). קליבלנד התפרסם בשני דברים נוספים: שתיית בירה ונחירות.

פרנקלין דלנו רוזבלט בהתקרבו לגיל שישים, בריאותו הידרדרה: נחירות חזקות, הפסקות נשימה בשינה ועייפות בבקרים, לחץ דם גבוה, אמפזמה, טרשת עורקים ותעוקת לב, גרמו למותו ב-1945.
מחקרים רבים מקשרים בין הבעיות האלה לשיבוש נשימה בשינה. נחירות ונוחרים

נפוליאון בונפרטה היה נרדם בכל מקום, גם בחברת אנשים, סבל מאף סתום ונחירות, וכנראה גם מהפסקות נשימה בשינה >>

המלכה ויקטוריה התפרסמה בנחירות ובהירדמות במשך היום. למניעת הבושה נהגו עוזרותיה שנסעו איתה בכרכרה, להזיז כל העת את הכריות עליהן נשענה כדי שלא תירדם >>

תיאודור רוזוולט מפורסם בנחירותיו החזקות. כאשר אושפז התקבלו תלונות רבות על רעש הנחירות מהחדר בו רוזוולט ישן. רוזוולט נפטר בשנתו, בהיותו בן שישים בלבד.

גם בימינו יש מפורסמים שנוחרים, הנה כמה דיווחים מהמדיה:

תום קרוז: נחירותיו החזקות הפרידו כל לילה בינו לזוגתו. אחד החדרים שופץ ל’סנורטוריום’ – עם קירות חסינים לרעש הנחירות. דובר מטעמו של קרוז הכחיש את השינה בחדרים נפרדים, אבל אישר את קיומן של הנחירות. (טלגרף / מייל אונליין)

ג’ודי שיינדלין מהסדרה Judge Judy סיפרה שבביתה חדרי-שינה נפרדים: אמרו לי שאני נוחרת למרות שאיני שומעת את עצמי. (טיימז)

אשלי טיסדייל כוכבת דיסני עשתה ב-2007 ניתוח אף. לדבריה ניתוח מחיצה עקומה כתוצאה משבר באף, והנחירות שלה עצמה בגלל האף הסתום – היו מעירות אותה. (פיפל מגזין)

שאקיל אוניל מה-NBA הופיע בסרטון וידאו על רפואת שינה בהרווארד, שם דיבר על נחירותיו: ‘ איני יודע על הנחירות שלי כי אני לא שומע את עצמי ‘ אמר. ניקי חברתו הוסיפה: ‘ הוא כן שומע את נחירותיו, ולפעמים הנחירות מעירות אותו’. (בית ספר לרפואה, הרווארד)

הנסיכים הארי ווויליאם כאשר הארי שירת בצבא ולפני קייטי בחייו של וויליאם, הנסיכים גרו יחדיו. בגלל הנחירות הם החליטו שזו הפעם הראשונה והאחרונה שהם חולקים קורת גג משותפת >>

וואלרי ברטינלי השחקנית רזתה ב-20 ק”ג, מצאה אנרגיה מחודשת ואהבה לספורט. לשמחתה, התועלת הגדולה ביותר עבורה היתה הפתרון לנחירות לו ייחלה כל כך. (פרוונשן)

מרילין מנסון כוכב הרוק, הנחירות שלו התקבלו בברכה: חברתו לשעבר השחקנית איוון רחל וודז סיפרה שלנחירות שלו היה אפקט מרגיע… (פיפל מגזין)

קווין ג’ונס המוזיקאי והשחקן: חברתם של הזוג סיפרה שרק לאחר נישואיהם קווין ודניאל ישנו יחדיו, כך שלדניאל לא היה  מושג מהנחירות החזקות של קווין. במהרה לאחר נישואיהן הנחירות הרחיקו את דניאל לישון בחדר נפרד. (טא’צ טיימז)

קארינה סמירנוף הרקדנית המקצועית התוודתה שחברה לשעבר מאריו לופז גילה לה את הנחירות שלה. לדבריה הנחירות בגלל שלפני שנים שברה את האף. (פיפל מגזין)

נחירות של ליונל מסי

לאיונל מסי, שחקן הכדורגל הארגנטיני – נוחר >>
במשחקי הגביע ב-2010 הוא וחואן סבסטיאן וורנון חלקו חדר. וורנון סיפר על הנחירות של מסי ועל הפתרון לנחירות שעבד: כרית…. (טלגרף)

מסקנות ?
הנחירות נוכחות בחייהם של הרבה אנשים, בעבר וכיום.
בנחירות חייבים לטפל, ויש פתרון לנחירות. מאחר והנחירות הן שיבוש נשימתי – הפתרון טמון בהסדרת הנשימה.
סדנאות נשימה בריאה® בשיטת  בוּטֵייקוֹ היא הדרך הטבעית להסדרת הנשימה ביום ובלילה, להחזרת השקט והשינה השלווה.

Call Now Button
WhatsApp chat
דילוג לתוכן